mspblackfrv

Alla inlägg under augusti 2012

Av ~ Hemliga Mig ~ - 20 augusti 2012 20:51

mng undrar säkert varför jag blev avstängd IGEEEN!! heeh   

Men detta är ju ett skit! msp stängde av mig för detta skitet! :

   är detta ett spratt med mig eller? ._. bara för jag skrev mspblackfrv.bloggplatsen.se DARCK WHYYY :C så blev jag fkn avstängd! azzo jag skrev bara en webb sida som handlar om JÄWLA MOVIESKITPLANET :)

ni är inte dumma i huvvet -.-'


här får jag iaf skriva sånna saker   

Msp ibland tkr jag att ni är ett stor biitch :D


Aja sees ;D och det är inte längre 2 dagar och 21 timmar ._.' det är bara 1 dag och 20 timmar kvar :))

sees iaf..


 



Av ~ Hemliga Mig ~ - 18 augusti 2012 18:58

heej! lovat att sätta upp en bild på mig o.eee

   ni får nöja er DD:

azzful irl vet men dumpa mig inte som vän endå :'c 


Fakk joo skola DD: mst du börja :( blir ju ledsen o: 

ajaa seeees 8DDD


 

Av ~ Hemliga Mig ~ - 6 augusti 2012 19:56

fått ca 25 varningar på 3 år (: får jag 100 st har jag ju nästan slått rekord xDD

så här ser en varning ut om ngn inte fått några än 8D

  omg msp vet att jag bryter mot reglerna 8DD det står återigen 8DD jag vet jag skrev jävla men aja (i) heheh!!

mimmi_gullig200001, felixbra, napoleon nr 1, ebba443, coola tjejen!!!!<3, kpastej_97, Miley/Cyrus, Tew <3, darck man, fannzy  ... med mera 8DD älskar er ♥ 


 

Av ~ Hemliga Mig ~ - 6 augusti 2012 12:08

jag var i mitt rum med mimmi_gullig200001 och gissa vad jag gjorde? o.o jag gick ner och mega hoppade xD

så här serre ut :D :

 

gahahahahaahaha xDDDD mimmi bara: Whaata O.O elr egentligen OMGGG typ xDD

jag blev förvånad jag med o.o


aja skulle bara visa det och ni som int tror mig att adam har erkännt det jag skrev på msp DET E SANT brukar jag ljugaa? o.e han säger nej nej men det e ja ja det e jag x.x

:) srry adam men detta e ett spel jag fattar men man brukar endå int exakt ha skoj med en annan tjej om man har en själv o.e 



ses...

 

Presentation


Heej jag är en tjej på 12/13 åes ålern ;) jag gillar att spela msp och att vara med mina bästaste vänner .. jau vad ska man mer skriva? Starlinda 1, moa1111, Coolatjejen!!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag radera black.renne och bloggen?
 Ja, båda
 Nej inget av dem 2
 Ja, bloggen
 Ja, gubben
 Inte bloggen bara gubben
 Inte gubben bara bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Music 8DD


Ovido - Quiz & Flashcards