mspblackfrv

Alla inlägg under maj 2012

Av ~ Hemliga Mig ~ - 26 maj 2012 08:46

  Det var ju länge sen c: förlåt att jagh inte varit inne mkt men jag hade glömt bort det =(

SORRY c:   

Jag ska visa en snygg blid på Conor Maynard P: jag e ett nytt fan av han hehehe c:  

Conor kom fram x-o         Snygg?  

Han e juu smeexxxxig    bara för jag är det mst ju inte han va det va?  

Hehehee jag har blivigt avstängd igen   men den här gng gjorde jag så jag fick tbx den efter en dag 8) så här ståg det när jag loggade in:

     jag frågade bara om jag var gääj D: det e int o prata om ... ._. elr? bara för ngn sa till mig: ''heej Gay ;>'' så mst det int betyda att man pratar om ... elr? ._.    jag skulle tat bort siffran innan jag la upp det men jag orkarde inte D:


ajja Bajj Baajj Sötisar c: Nu ska jag lyssna på Conor Maynard           Ajj Löv Juuu Conor     

 

   

Presentation


Heej jag är en tjej på 12/13 åes ålern ;) jag gillar att spela msp och att vara med mina bästaste vänner .. jau vad ska man mer skriva? Starlinda 1, moa1111, Coolatjejen!!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag radera black.renne och bloggen?
 Ja, båda
 Nej inget av dem 2
 Ja, bloggen
 Ja, gubben
 Inte bloggen bara gubben
 Inte gubben bara bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Music 8DD


Ovido - Quiz & Flashcards