mspblackfrv

Alla inlägg under april 2012

Av ~ Hemliga Mig ~ - 11 april 2012 22:00

Jag bloggar från iPhone n så det kan va svÅrt att läsa lol. Jag har varit med vampää ;DVar roligt lolzzz ;d aj detta blev kort men jag vill ha kaka D:< ses alla :))Puss kram // rännääh ps kolla pÅ bloggen : mspflummisarna.bloggplatsen.seLäs så fårru ingen penna in u'r nose!! D;< ajja Hejdå habibis och Habibs :)Ses // rännäh (kan inte sätt upp bild)Blev kort men "WHO CARE???!!?!"

Av ~ Hemliga Mig ~ - 7 april 2012 11:56

Idaah ska jag nog vissa lite bilder (y, hoppas ni kmr tycka det är roligt :D

   en ängel (I, vilken bra bild det var va? (y

   onej vad kommer ur himlen?  

    haah typ den bästa låten :D jag vill ha körv (p , ;DDD

dennis(min nya kille) sjöng den typ i 2 dar x_x jag nästan dog... han garvade mkt o.O

  

vill tacka  en en gång till dem som gav igår ^^ det var några som gav idah :( ganska lite..

igår fick jag nästan 2 sidor av autosar s:

men idag ½ sida x-ooo säg till er sj att ge :@    jag slutar om jag int lvlar nästa vecka  

såå snälla läsare hjälp mig  

tänk om ni är nära på att levla och ni vill levla? så känner jag oxå s:

level 15 jag vet inte om jag kommer? kommer ? isåfall säg till dina kolegor att ge mig autsar     

ajja ska försöka levla :'(    trodde jag hade äkta vänner men jag trodde fel   så nu ska jag bort från er.. långt bort där ingen han se mig lida av smärta  

ses kanske inte //    Blackiih  

Av ~ Hemliga Mig ~ - 5 april 2012 14:42

varit evigheter jue o.o

jag tänkte sätta upp en bild på mig irl ^^.

   svartvit s:


hoppas den duger ^^ i'm not smexxi ss:


jag vill tacka cassie73 för dem fina presenterna :33 <3 Och tack elliegrann för desigen :33 <3

mst logga ses// blackiih

Presentation


Heej jag är en tjej på 12/13 åes ålern ;) jag gillar att spela msp och att vara med mina bästaste vänner .. jau vad ska man mer skriva? Starlinda 1, moa1111, Coolatjejen!!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag radera black.renne och bloggen?
 Ja, båda
 Nej inget av dem 2
 Ja, bloggen
 Ja, gubben
 Inte bloggen bara gubben
 Inte gubben bara bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Music 8DD


Ovido - Quiz & Flashcards